גיא בן נר
זוכה פרס קיפר 1993
יליד 1969, ישראל, בוגר המדרשה לאמנות, רמת השרון
זוכה פרס קיפר 1993
יליד 1969, ישראל, בוגר המדרשה לאמנות, רמת השרון
זוכת פרס קיפר 2024
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכה פרס קיפר 2020
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכת פרס קיפר 2017
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכת פרס קיפר 2015
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכת פרס קיפר 2013
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכה פרס קיפר 2011
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכת פרס קיפר 2009
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכה פרס קיפר 2007
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכת פרס קיפר 2005
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכת פרס קיפר 2003
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכה פרס קיפר 2002
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכת פרס קיפר 2001
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכת פרס קיפר 2000
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכת פרס קיפר 2000
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכה פרס קיפר 1999
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכת פרס קיפר 1998
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכה פרס קיפר 1997
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכת פרס קיפר 1996
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכת פרס קיפר 1995
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכה פרס קיפר 1994
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכה פרס קיפר 1993
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכה פרס קיפר 1992
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכה פרס קיפר 1991
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.
זוכה פרס קיפר 2020
נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.
ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.