יעל פרנק

זוכת פרס קיפר 2017

מלגת אינגבורג בכמן, מיסודו של אנסלם קיפר מוענקת לאמנית יעל פרנק, על ביקורתה האפקטיבית ויכולתה לערער את התשתית החברתית המשרתת תכופות את הפוליטיזציה של המוות ופרקטיקת מתן התוקף לתהליכי חיברות הנתונים למנגנוני כוח ומישטור נארטיבים היסטוריים.

יעל פרנק (נולדה 1982), יוצרת רב-מדיומלית בוידאו, מיצב, סאונד, פיסול ויצירת סביבות המשתפות את המבקרים במצבים המאופיינים בשיבושים, קיטועים, ועיוותים בלתי פתורים. על ידי קלקול ושיבוש יצירתה של פרנק מפגינה את היכולת לחשוף את הפוליטיקה של מבני כוח, מערכי ידע והיסטוריה המובילים לחוסר-ודאות וקיום עמוס סתירות. הטלת ספק זו מערערת דיעות ואמונות חזקות המאפיינות את מערכי הפצת הידע וכינונו של קאנון תרבותי, חברתי, מגדרי וכלכלי.

יצירתה של פרנק נעה בין ריאליזם ציני ופוסט-אירוניות סרקסטית המנפצת מושאי טאבו ואינה חוששת מביקורת נוקבת אודות הקיום האנושי והסוציאליזציה של תרבות המוות המשמשת תכופות לכינון התכנים המשמעותיים והממשמעים של חברות. כך, קדושת המוות ברפסודת המדוזה של תיאודור ג'ריקו מהווה בסיס קומפוזיציוני ליצירתה של פרנק מונומנט המונומנטים (2014) בו אחת-עשרה אצבעות וורודות וקולוסוליות הבוקעות ממשטח עץ מחליפות את גיבוריה הטובעים של הרפסודה הקולוניאליסטית בדרכה למאוריטניה ב2 ביולי 1816. ביקורת האפרטוס של המוות חוזרת ביצירות נוספות, כמו במכונת הקריוקי SING ALONG (2013) המייצרת "מזל רע" בזמן שדמויות רפאים מופיעות מאחורי מסך לקול שירה של מארש הקבורה של פרידריך שופן, אשר ליווה את קבורתו של המלחין הפולני ב30 באוקטובר 1849 ועובד למארש צבאי לקבורתו של ג'ון פ. קנדי ב25 בנובמבר 1963. במארש דבקה האמונה הטפלה כי המבצעים אותו יוכו במוות של קרוביהם האהובים. פרנק מביימת מצבים אותם היא מכנה "בעיות" על מנת להאיר את כוחן של אמונות וכוחו של ידע לקבוע אורחות חיים ומוות. יצירתה בעיה (2016-2017) מציגה ביקורת זאת ביתר שאת בהצגתה מכונות רפואיות המספרות פוליטיקה ריקה של רגשות ותיאורי קטסטרופות בנליות מויטרינת זכוכית סדורה ונקייה.

 

זוכי פרס קיפר

// order posts by year $posts_by_year;

שי-לי הורודי

זוכת פרס קיפר 2024

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

כרם נאטור

זוכה פרס קיפר 2020

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

יעל פרנק

זוכת פרס קיפר 2017

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

נעמה ערד

זוכת פרס קיפר 2015

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

תמר הרפז

זוכת פרס קיפר 2013

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

גלעד רטמן

זוכה פרס קיפר 2011

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

רותי סלע

זוכת פרס קיפר 2009

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

ברק רביץ

זוכה פרס קיפר 2007

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

טליה קינן

זוכת פרס קיפר 2005

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

יעל ברתנא

זוכת פרס קיפר 2003

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

אורי ניר

זוכה פרס קיפר 2002

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

רונה יפמן

זוכת פרס קיפר 2001

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

זויה צ'רקסקי

זוכת פרס קיפר 2000

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

רותי נמט

זוכת פרס קיפר 2000

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

יגאל ניזרי

זוכה פרס קיפר 1999

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

מיכל הלפמן

זוכת פרס קיפר 1998

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

דורון רבינא

זוכה פרס קיפר 1997

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

יהודית סספורטס

זוכת פרס קיפר 1996

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

סיגלית לנדאו

זוכת פרס קיפר 1995

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

גיל שחר

זוכה פרס קיפר 1994

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

גיא בן נר

זוכה פרס קיפר 1993

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

מקס פרידמן

זוכה פרס קיפר 1992

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

דניאל זק

זוכה פרס קיפר 1991

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

כרם נאטור

זוכה פרס קיפר 2020

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.