סיגלית לנדאו

זוכת פרס קיפר 1995

מלגת אינגבורג בכמן מיסודו של אנסלם קיפר לשנת 1995 מוענק לאמנית סיגלית לנדאו, על עבודה המקורית העוסקת בנרטיבים שונים של החברה הישראלית. בסגנונה הייחודי וביצירתה האקספרסיבית, נוגעת לנדאו בסוגיות חברתיות במדיומים שונים ומעבירה מסרים של זהות ויחסי הגומלין בין האדם לסביבתו, של שבריריות וחוסן המצב האנושי, המשקפת את מורכבותה של החברה.

סיגלית לנדאו, ילידת ירושלים 1969, היא אמנית בינתחומית העוסקת במיצב, וידאו, צילום ופיסול. לנדאו סיימה את לימודיה באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל בירושלים בהצטיינות בשנת 1994 וכיום לומדת לתואר השני.

עם סיום לימודיה בבצלאל, הציגה לנדאו בשתי תערוכות קבוצתיות של פרויקט האמנות "ארט פוקוס". בפרויקט בו השתתפה, קבוצת האמנים הציגו את יצירותיהם בחללים ריקים בחנויות התחנה המרכזית החדשה בתל אביב. בפרויקט יצרה לנדאו מיצב בו היא מדמה את אורך חייו של חסר בית המתגורר בתחנה המרכזית החדשה. בתוך המיצג שיצרה בחרה לנדאו להתגורר במשך חודש ימים.

כיום מציגה לנדאו תערוכת יחיד במוזיאון ישראל. במיצב המכונה "הַרְבּית" מעמתת לנדאו בין הר המוריה וכיפת הסלע עם הסביבה המוזיאלית. בעבודתה נעשה שימוש בחפצים יום יומיים שעברו הסבה ופיסול מחדש ורומזים על נושאים אחרים- במרכז החלל, אליו נכנסים המבקרים דרך פתח בקיר שעוצב מבקבוקי פלסטיק של משקאות שונים, עומד אובייקט נמוך שנבנה בעזרת משטחים של רפידות המיועדות  לעכבר מחשב ועוצב לצורת "אבן השתייה" שבהר הבית. במרכזו חפרה לנדאו מכתש ובו גידלה פטריות שנלקחו מבני אדם במצב של חוסר הכרה ("צמח"). לצד האובייקט בנתה לנדאו אוהל העשוי מדלתות ובו תכולת בית. מן התקרה נתלו בשרשראות פסלי ברונזה אקספרסיביים ואובייקטים נוספים. בחלל התערוכה מוקרנים קטעי וידאו המייצרים קישור בין פעולת השימור הפיזית והרעיונית המתנהלת במוזיאונים, לבין הסביבה הפוליטית-חברתית בו ניצב המוזיאון כ"הר" לאומי. בין הקטעים ראיון עם רסטורטור ממוזיאון ישראל המציג תהליך של "עישון" אותו עוברות יצירות אמנות המוכנסות אל המוזיאון ונועד להרוג פטריות ובקטריות אחרות, וכן צילום של לנדאו, הלבושה בבגד ניילון שחור ובמסכת גז במזבלה ליד הכפר הערבי אל עזרייה.

זוכי פרס קיפר

// order posts by year $posts_by_year;

שי-לי הורודי

זוכת פרס קיפר 2024

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

כרם נאטור

זוכה פרס קיפר 2020

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

יעל פרנק

זוכת פרס קיפר 2017

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

נעמה ערד

זוכת פרס קיפר 2015

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

תמר הרפז

זוכת פרס קיפר 2013

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

גלעד רטמן

זוכה פרס קיפר 2011

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

רותי סלע

זוכת פרס קיפר 2009

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

ברק רביץ

זוכה פרס קיפר 2007

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

טליה קינן

זוכת פרס קיפר 2005

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

יעל ברתנא

זוכת פרס קיפר 2003

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

אורי ניר

זוכה פרס קיפר 2002

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

רונה יפמן

זוכת פרס קיפר 2001

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

זויה צ'רקסקי

זוכת פרס קיפר 2000

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

רותי נמט

זוכת פרס קיפר 2000

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

יגאל ניזרי

זוכה פרס קיפר 1999

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

מיכל הלפמן

זוכת פרס קיפר 1998

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

דורון רבינא

זוכה פרס קיפר 1997

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

יהודית סספורטס

זוכת פרס קיפר 1996

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

סיגלית לנדאו

זוכת פרס קיפר 1995

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

גיל שחר

זוכה פרס קיפר 1994

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

גיא בן נר

זוכה פרס קיפר 1993

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

מקס פרידמן

זוכה פרס קיפר 1992

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

דניאל זק

זוכה פרס קיפר 1991

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.

כרם נאטור

זוכה פרס קיפר 2020

נעמה ערד, ילידת 1985, בוגרת תואר ראשון באמנות בבצלאל (2010) ותואר שני בפיסול מבית הספר לאמנות של שיקגו (2014). בין תערוכותיה: "אפריקה-ישראל" בגלריית זומר לאמנות בת זמננו ו"אל-על" בגלריית המדרשה בת"א. עבודותיה הוצגו בתערוכות שונות בארץ ובעולם, ביניהן: במוזיאון פתח תקווה, בית האמנים בירושלים, בפסאז' בתל אביב, בשיקגו, דטרויט ולונדון.

ערד מרשימה בעבודה המשלבת עשייה חומרית מקורית עם רוחב חשיבה אינטלקטואלי. עבודותיה עשויות ממצאי חומרים נגיש וזול שממשיך באופן מחוכם ומחויך את מורשת דלות החומר הישראלית ואת מסורת המינימליזם הבינלאומי. מושאי המחקר שלה הם אדריכלות ופיסול, מערכות שלטון גבריות, ואמנות מודרניסטית קנונית. עבודותיה מציעות ביטויים חדשים של מודרניות בקונטקסט הישראלי, וקוראות תגר על הממוסד והסמכותי. התחביר הייחודי של יצירתה, חומרית ורעיונית, מקנה לעבודותיה חותם רענן וייחודי, המשלב באופן מושכל אמירות לוקליות ואוניברסליות כאחד.